Masz pytania, potrzebujesz pomocy?
531 446 644 pn-pt 9-17, biuro@enakaz.pl
Czy trzeba podpisać umowę?
W celu rozpoczęcia współpracy z Enakaz.pl w zakresie windykacji i przekazywania spraw do E-sądu należy po pierwszym wypełnieniu formularza zgłoszenia sprawy pobrać, wydrukować, podpisać i przesłać do nas dwa egzemplarze umowy. Jeden egzemplarz zostanie Państwu odesłany po podpisaniu przez nas.  ...
Jakie pełnomocnictwo podpisać i w jakiej formie dostarczyć?
Dla naszych klientów przygotowaliśmy dwie formy pełnomocnictw, pierwsze to pełnomocnictwo ogólne upoważniające nas do reprezentowania Państwa w każdej przekazanej nam sprawie, oraz pełnomocnictwo procesowe ograniczające nasze pełnomocnictwo do jednej wskazanej w pełnomocnictwie sprawy. To Państwo wybieracie jakiego pełnomocnictwa udzielacie. Każde z pełnomocnictw należy dostarczyć w formie papierowej za pośrednictwem poczty, lub firmy kurierskiej.  ...
Które pełnomocnictwo wybrać?
Pomiędzy pełnomocnictwem ogólnym i procesowym jest tylko jedna różnica. Podpisując i przesyłając nam pełnomocnictwo ogólne będzie to jedyne pełnomocnictwo jakie Państwo nam prześlecie w trackie całej współpracy. Pełnomocnictwo procesowe będzie konieczne każdorazowo przy przekazywaniu nam nowej sprawy w stosunku do nowego dłużnika.  ...
Czy podpisując umowę i przekazując sprawę tracę prawo własności wierzytelności?
Nie. Przez cały czas współpracy z nami są Państwo w pełni właścicielami praw do przekazywanych nam do obsługi wierzytelności.  ...